دانشگاهی

پذیرش دانشجویان دانشگاه تهران در خوابگاه‌ها از ۱۳ فروردین

معاون دانشگاه تهران اعلام کرد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه تهران، دکتر علیرضا وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اعلام این خبر، گفت: تاکنون ۳۸۰۰ نفر برای اسکان در خوابگاه‌های کوی دانشگاه تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام‌ها بر اساس مقطع تحصیلی و سال ورودی دانشجویان تا ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد، میزان ثبت‌نام دانشجویان روزانه غیربومی برای اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران، پس از مهلت ثبت‌نام، قابل سنجش است.

دکتر وجهی با اعلام اینکه اسکان دانشجویانی که از ابتدای نیم سال جاری در خوابگاه ساکن بوده‌اند از ۱۳ فروردین آغاز می‌شود، افزود: اسکان همه ورودی‌های ارشد و دکتری در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه انجام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برنامه اسکان دانشجویان شاغل به تحصیل در واحدها و پردیس‌های اقماری دانشگاه تهران اعم از دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی کرج، ابوریحان و فارابی و دانشکده‌های کاسپین و فومن نیز گفت: وضعیت اسکان دانشجویان واحدهای اقماری به زودی توسط این واحدها در بستر پیام‌رسان‌هایشان اعلام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: در صورتی که شرایط اسکان دانشجویان واحدهای اقماری دانشگاه با تأخیر مهیا شود، به میزان تأخیری که به وجود آمده است، هماهنگی‌های لازم با آموزش دانشگاه و دانشکده‌ها ایجاد می‌شود تا دانشجویان از کلاس‌های آموزشی خود عقب نمانند.

وی گفت: تغذیه دانشجویی هم از سحرگاه ۱۴ فروردین برای دانشجویانی که ثبت‌نام خوابگاه را نهایی کرده‌اند، به شرط رزرو در سامانه تغذیه برقرار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا