EPTآزمون‌هااطلاعیه و بخشنامه‌

بخشنامه دفاع نهایی با کسب حداقل ۲ بار نمره ۴۲ یا بیشتر در آزمون EPT

🔺 پیرو دستورالعمل ابلاغی نمره زبان شماره 56543 مورخ 1401/09/05 (نمره زبان) و با توجه به مکاتبات متعدد واحدهای دانشگاهی مبنی بر عدم احراز نمره زبان EPT توسط دانشجویان دوره دکتری تخصصی به آگاهی می رساند:
درخواست این قبیل دانشجویان در جلسه کمیسیون موارد خاص شماره 285 مورخ 1402/03/06 دانشگاه مطرح و به شرح زیر اتخاذ تصمیم گردید که عینا جهت اجرا اعلام می گردد.
🔹 مقرر گردید دانشجویان دوره دکتری تخصصی که از تاریخ ابلاغ این رای در مرحله دفاع از رساله دکتری خود می باشند، چنانچه حداقل دو مرتبه در آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه نمره 42 و یا بیشتر را کسب کرده باشند( از ابتدای شروع به تحصیل در دانشگاه) می توانند با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی از رساله خود دفاع و تسویه حساب نمایند. شایان ذکر است ارائه نمره زبان حداقل مشروط، برابر دستورالعمل های صادره برای دانشجویان متقاضی شرکت در امتحان جامع الزامی است.

2 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب. وقتتون بخیر. ببخشید، بنده الان سه ترم پایان نامه رو برداشتم و چهارمین ترم پایان نامه ام هستش. یعنی در واقع این ترم تمدید پایان نامه هستیم. ولی پیش دفاع هنوز انجام ندادم. این که نوشته برای دانشجویان در مرحله ی دفاع، شامل حال امثال بنده میشه؟ یا فقط برای اونایی هستش که پیش دفاع انجام دادن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا