دانشگاهی

فراخوان پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه اصفهان ۱۴۰۳

دانشگاه اصفهان در سال 1403 به شیوه استاد محور در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه اصفهان  بر اساس آئین نامه ” پذیرش دکتری استاد محور بدون آزمون استعدادهای درخشان  مبتنی بر رفع نیازهای کشور” (شماره ۲/۳۷۹۶۰۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۸) ، از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.

در این شیوه پذیرش، متقاضیان واجد شرایط استعدادهای درخشان توسط استاد میزبان برای ادامه  تحصیل در مقطع دکتری انتخاب می‌شوند. برای این منظور، استاد میزبان طرحی را برای رفع نیازهای جامعه از سامانه نظام ایده‌ها و نیازها انتخاب و با کمک دانشجویان استعدادهای درخشان پذیرفته شده به انجام می‌رساند. موضوع پایان نامه دانشجویان پذیرفته شده به این شیوه، موضوعی است که توسط استاد میزبان از سامانه نان انتخاب شده و شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آن را تصویب نموده است. موضوعات مصوب هر استاد میزبان در جدول رشته‌های دارای پذیرش ارائه شده است که لینک آن در انتهای صفحه آورده شده است.

زمان ثبت نام دکتری استاد محور ۱۴۰۳ دانشگاه اصفهان

داوطلبان از  تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴  لغایت ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ و از طریق مراجعه به سیستم جامع دانشگاه گلستان میتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان گرامی لطفاً پیش از اقدام به ثبت نام، آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون، فراخوان پذیرش بدون آزمون به شیوه استادمحور دانشگاه اصفهان و شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه و از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل فرمایند.
در زمان ثبت نام، برای انتخاب رشته و استاد میزبان، ابتدا رشته/گرایش مورد نظر را در سامانه گلستان انتخاب نمایید و سپس نام استاد میزبان و موضوع پژوهشی استاد را در فرم تقاضای پذیرش درج نموده و در محل مربوطه بارگذاری نمایید.
متقاضیان واجد شرایط  برای ارتباط با دفتر استعداد درخشان می توانند با ایمیل [email protected] در ارتباط باشند. همچنین در صورت سوال اضطراری در ارتباط با فراخوان می توانند با شماره ۳۷۹۳۲۲۸۵-۰۳۱ و در صورت بروز مشکل در فرایند ثبت نام می­ توانند با شماره ۳۷۹۳۲۳۴۴-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری به شیوه استادمحور دانشگاه اصفهان

راهنمای ثبت نام پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری به شیوه استادمحور (استعداد درخشان)

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا