آزمون‌هاورودی دکتری

حذف محرومیت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره روزانه آزمون دکتری از کنکور سال بعد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، بر اساس دفترچه راهنمای آزمون دکتری 1401 ، دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیر روزانه دکتری (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می توانند بدون انصراف از تحصیل، در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت نمایند. این متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

همچنین، با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۱۹۵۰ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ می توانند در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت نمایند.

این متقاضیان و همچنین دانشجویان در حال تحصیل در دوره روزانه مقطع دکتری سالهای قبل، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما می بایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۱، از تحصیل انصراف قطعی حاصل نمایند و در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل در زمان مقرر، در صورت قبولی در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱، قبولی آنان در آزمون لغو خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. سلام.یعنی اگر کسی سال 1400 دوره روزانه قبول شده باشد و انصراف دهد میتواند دوباره در کنکور شرکت کند ودوره روزانه قبول بشود؟هیمنطوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا