دانشگاهی

کلاس‌های دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، رحیم پیغان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان خوزستان و اعلام وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی، کلاس‌های آموزشی همه‌ مقاطع تحصیلی دانشگاه تا اطلاع بعدی به صورت مجازی و در سامانه ال ام اس دانشگاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین تداوم برگزاری حضوری کلاس‌های درس مقطع دکتری تخصصی با صلاحدید استادان درس و توافق دانشجویان و با هماهنگی آموزش دانشکده‌ها امکان‌پذیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همه‌ فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای اجرای پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها به‌شرط تصویب پیشنهاده پژوهشی، با هماهنگی استاد راهنما و مانند نیم‌سال‌های گذشته و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها امکان‌پذیر است.

پیغان افزود: جلسات دفاع از پایان‌نامه‌ها نیز به‌صورت مجازی برگزار می‌شود؛ با این حال با صلاحدید گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات دفاع به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌ها وجود دارد.

وی در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های دانشجویان نیز گفت: آزمون‌های باقی‌مانده مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان تاکید کرد: در صورت هرگونه تغییر احتمالی در شیوه برگزاری کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی، اطلاع‌رسانی در این باره انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا