آزمون‌هادانشگاهیورودی دکتری

پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، اسامی دانشجویان پذیرفته شده به تفکیک دانشکده در وب سایت این دانشگاه قابل مشاهده است.

بر اساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، پس از اعلام نتایج، فرآیند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد و با توجه به این که تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر  را برای تحصیل انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه ها اعلام کند.

پذیرفته شدگان اعم از ذخیره و اصلی برای ارائه انصراف سیستمی می تواند حداکثر تا چهارشنبه نهم شهریور سال جاری با استفاده از گذرواژه و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند وارد سیستم شده و با انتخاب گزینه های “آزمون”، “ثبت نام”،” انصراف” و “درخواست انصراف از پذیرش آزمون” به پردازش مربوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه های علت، انصراف خود را اعلام کنند.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی همچنین اعلام کرده که پذیرفته شدگان برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام به سایت تحصیلات تکمیلی و دانشکده ها مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا