دانشگاهی

نحوه اجرای طرح سلامت روان در مقاطع مختلف دانشگاه خوارزمی اعلام شد

برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل ازدانشگاه خوارزمی گزارش می دهد:

مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: تمامی دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه خوارزمی، به ویژه ورودی‌های جدید، در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری، در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۱-۱۴۰۰) با توجه به ضرورت بررسی وضعیت سلامت روانی-اجتماعی تمام دانشجویان، لازم است وارد لینک ذیل شده و پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان، تصویر کارنامه خود را به آدرس‌های الکترونیکی (ایمیل) های اعلام شده ارسال کنند.

دانشجویان برای تکمیل کارنامه سلامت روان خود از طریق این لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ اقدام کنند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد تهران باید خروجی کارنامه سلامت روان خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد کرج نیز موظفند خروجی کارنامه خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنند.

تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی‌های جدید تمام رشته‌ها در هر سه مقطع تحصیلی الزامی است.

دانشجویان توجه داشته باشند که در صورت عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان خود، قادر به انتخاب واحد برای ترم‌های بعدی نخواهند بود. همچنین با توجه به شرایط فعلی نیازی به مهر کردن فرم کارنامه سلامت روان توسط مرکز مشاوره دانشگاه نیست و تنها تکمیل و ارسال آن به آدرس ایمیل‌های اعلام شده کافیست.

این طرح شامل تمامی دانشجویان در همه رشته‌ها و همه مقاطع تحصیلی و همه ورودی‌ها می‌شود. دانشجویانی که قبلاً در ترم اول و بدو ورود به دانشگاه و یا حتی در ترم‌های گذشته این پرسشنامه را تکمیل نموده‌اند نیز لازم است مجدداً آن را پر کرده و نتیجه را ارسال کنند.

مهلت تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ است. تمامی دانشجویان توجه داشته باشند که کد رهگیری دریافتی بعد از تکمیل پرسشنامه سلامت روان باید با ۰۰ شروع شود و حتماً نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند. کارنامه‌های ارسالی نیز باید دارای همان کد رهگیری شروع شده با ۰۰ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا