دانشگاهی

مهلت ثبت‌نام در خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، مهلت ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران را تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید کرد.

دانشجویان روزانۀ غیربومی (مقاطع دکتری و کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۱ به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲) واجد شرایط ثبت‌نام با توجه به شیوه‌نامۀ اسکان در خوابگاه‌های متأهلین (دریافت از اینجا) می‌توانند تا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانۀ خوابگاهی به آدرس dorm.ut.ac.ir در بخش پیشخوان خدمت طی مراحل زیر به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک اقدام کنند:

۱- ورود به سامانۀ خوابگاهی

۲- انتخاب درخواست خوابگاه متأهلین در قسمت بررسی مسائل دانشجویی، در بخش درخواست اول این توضیح نوشته شود: ارسال مدارک برای درخواست خوابگاه متأهلین

۳- انتخاب گزینۀ ایجاد، مراجعه به کار پوشه و بارگذاری مدارک زیر با ساختار JPG:

۳-۱- مدارک شناسایی شامل:

کارت ملی، صفحۀ اول و دوم شناسنامۀ متقاضی، همسر و فرزندان؛

کارت دانشجویی؛

مدارک سکونت شامل اجاره‌نامه یا سند منزل مسکونی شهرستان؛

چهار صفحۀ اول سند ازدواج.

نکته: ارائۀ اصل مدارک در زمان عقد قرارداد سکونت در خوابگاه‌های متأهلین الزامی است.

۳-۲- مستندات آموزشی و پژوهشی: مطابق موارد مندرج در شیوه‌نامۀ اسکان تمام موارد به همراه گواهی، مستندات و… در قالب یک فایل تهیه و بارگذاری شود.

۳-۳- دانشجوی شاهد و ایثارگر گواهی رسمی مهمور امتیاز داده شده توسط ادارۀ کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه را باید بارگذاری کند.

۳-۴- دانشجوی تحت پوشش بهزیستی، کمیتۀ امداد، روشندل و دارای شرایط خاص گواهی رسمی مهمور امتیاز داده شده توسط مرکز مشاوره دانشگاه را باید بارگذاری کند.

دانشجویان به‌طور دقیق شیوه‌نامۀ اسکان را مطالعه کرده و در صورتی‌که شرایط استفاده از خوابگاه متأهلین را دارید، ثبت‌نام کنید. در ضمن چنانچه بعد از ثبت‌نام اثبات شود که دانشجو شاغل بوده، مالک منزل شخصی است یا سایر شرایط استفاده از خوابگاه متأهلین را ندارد، تخلف محسوب شده و مطابق ضوابط عمل خواهد شد.

این ثبت‌نام به منزلۀ اسکان نبوده و فقط برای امتیاز دهی و اولویت‌بندی اسکان در خوابگاه متأهلین بر مبنای مدارک بارگذاری شده و مستند به شیوه‌نامۀ اسکان دانشجویان متأهل صورت می‌گیرد. چنانچه در دورۀ قبل ثبت نام کرده و خوابگاه به شما تعلق نگرفته است، در صورتی‌که شرایط لازم را دارید، ضروری است مجدد در این فراخوان ثبت‌نام کنید.

دانشجویان می‌توانند پرسش‌های خود را به رایانامۀ [email protected] ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا