دانشگاهی

فراخوان جذب امریه سربازی ارتباط با صنعت در دانشگاه علمی کاربردی

برای اعزام آبان ماه اعلام شد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرایی سازی توافق فیمابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستادکل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست های جدید ستادکل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت عتف نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام آبان ماه سال جاری اقدام می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۷ مردادماه آغاز و تا ۴ شهریورماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت گرایش‌های کارآفرینی، اجرایی، بازرگانی، فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع در کلیه گرایش‌ها، وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

صدر افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی https://amriye.msrt.ir مراجعه کنند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت عتف مورد بررسی اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستادکل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا