آزمون‌هاجامع

شرایط شرکت در آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی ، ارزیابی جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در تاریخ‌های چهارم، پنجم و هفتم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دانشجویانی می‌توانند در آزمون جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شرکت نمایند که آزمون جامع را در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انتخاب کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶و یا بالاتر باشد.

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبایی الزامی است. در غیر این‌صورت شرکت در آزمون مذکور امکان‌پذیر نمی‌باشد و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی آموزش دانشجویان دکتری در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حضوری برگزار شد و علاوه بر حضوری بودن کلاس های مقطع دکتری در ترم گذشته، امتحان جامع دانشجویان دکتری نیز به صورت حضوری برگزار شد.

برنامه دانشگاه علامه طباطبایی برای آموزش در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آموزش حضوری در مقطع کارشناسی بود، اما با توجه به اینکه امکان اسکان و استفاده ۱۰۰ درصدی در خوابگاه ها وجود ندارد، به همین دلیل فقط آن دسته از دانشجویان دوره کارشناسی که آموزش عملی دارند، می توانند در دانشگاه حاضر شوند و از آموزش های حضوری استفاده کنند.

برگزاری کلاس ها برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ همانند نیمسال اول، حضوری است، همچنین امتحانات پایان ترم برای همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت دانشجویان و رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در ترم جدید تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ به شکل مجازی و از این تاریخ به بعد، به صورت حضوری برگزار می شود.

همچنین دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد، با توجه به پیک جدید کرونا اگر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تغییر کرده و شرایط خاصی اعلام شود، این دانشگاه علامه نیز در سیاست‌های اعلام شده تجدید نظر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا