دانشگاهی

دانشجویان نو ورود دانشگاه الزهرا، ثبت‌نام خود را قطعی کنند

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه الزهرا گزارش می دهد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه الزهرا، ضروری است جهت قطعی شدن ثبت‌نام با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور اصل مدارک تحصیلی درخواستی دانشگاه را به همراه کاربرگ تعهد نامه، حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان ماه از طریق پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ارسال کنند.

بنا بر اعلام این دانشگاه، در صورت عدم ارسال مدارک درخواستی از ادامه تحصیل و ثبت نام این دانشجویان در نیم‌سال بعد جلوگیری خواهد شد.

با تاکید دانشگاه الزهرا، درج نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، شماره دانشجویی، دانشکده محل تحصیل و رشته – گرایش تحصیلی قبولی در دانشگاه الزهرا در روی پاکت پستی مدارک الزامی است.

 دانشجویان ساکن تهران در صورت تمایل می‌توانند با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی با مراجعه حضوری به آموزش دانشکده مربوطه مدارک درخواستی را تحویل دهند.در مراجعه حضوری انجام هماهنگی قبلی با کارشناس آموزش دانشکده و همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت ملی ضروری است.

اصل مدارک مورد نیاز برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد شامل عکس تمام رخ (۴*۳) پشت نویسی شده (۲ قطعه)، دانشنامه به همراه ریز نمرات و یا گواهی موقت دوره کاردانی (دارای معدل) برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته است.

 اصل مدارک مورد نیاز برای دانشجویان مقطع دکتری نیز، شامل عکس تمام رخ (۴*۳) پشت نویسی شده (۲ قطعه)، دانشنامه به همراه ریز نمرات و یا گواهی موقت دوره کارشناسی ارشد (دارای معدل) و فرم موافقت بدون قید و شرط سازمان آموزش و پرورش با ادامه تحصیل معلمان آن سازمان یا حکم مرخصی سالانه آنان اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا