دانشگاهی

تجمع دانشجویان پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات

در مقابل ساختمان مرکزی صورت گرفت؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در اعتراض به حضوری شدن امتحانات پایان ترم این مقطع، قبل از ظهر امروز یکشنبه ۲۱ آذرماه مقابل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تجمع کرده و خواهان لغو امتحانات به صورت حضوری شدند.

این دانشجویان عنوان می‌کنند با وجود اینکه وزیر علوم در مورد نحوه برگزاری آزمون دانشگاه‌ها در زمان جهش جدیدی از کرونا، این اختیار را به دانشگاه‌ها داده است تا بر اساس اولویت‌بندی در این زمینه تصمیم‌گیری کنند، دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان این حرف را قبول نکرده و بر برگزاری آزمون به صورت حضوری تاکید و اصرار دارد.

یکی از دانشجویان معترض می‌گوید: بعد از اینکه مقداری همه گیری کرونا فروکش کرد و دانشگاه‌ها به صورت تدریجی فعالیت آموزش حضوری خود را شروع کردند، دانشگاه پیام نور با وجود اینکه قبلاً اعلام کرده بود امتحانات پایان ترم را به صورت غیرحضوری برگزار خواهد کرد، معاونت آموزشی دانشگاه در خبری غیرمنتظره و ناگهانی برگزاری حضوری امتحانات مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام کرد که موجی از آشفتگی و اضطراب را در میان دانشجویان به دنبال داشت.

وی ادامه داد: دانشجویان با توجه به اعلام رسمی و مکرر دانشگاه پیام نور برنامه اشتغال و تحصیل خود را هماهنگ کرده‌اند و اکنون دانشگاه پیام نور بصورت کاملاً یکطرفه مطالب عنوان شده قبلی را نقض کرده و به برگزاری حضوری امتحانات اصرار دارد.

این دانشجو یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت‌های آموزشی و مطالعات دانشجویان در طول ترم تحت تأثیر بیماری کرونا مطابق خواست و انتظارات متفاوت اساتید مراکز مختلف مربوطه صورت گرفته است برگزاری حضوری امتحانات بسیاری از این تلاش‌ها را بی تأثیر می‌کند.

بر همین اساس دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امروز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و خواهان لغو آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا