موقعیت شغلی

برنامه وزارت علوم برای معرفی بورس‌های دانشجویی به صاحبان صنایع

مدیرکل بورس خبرداد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دکتر محمد محمدی مسعودی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان با اشاره به برگزاری نشست با صاحبان صنایع و معرفی بورس های دانشجویی گفت: همان‌طورکه مستحضر هستید آیین‌نامه بورس های تحصیلی امسال توسط وزیرعلوم ابلاغ شده است و ما نشست‌هایی را با صاحبان صنایع برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر نشستی را با صاحبان صنایع الکترونیک، صنایع پزشکی و صنایع نساجی، برای معرفی بورس‌های یکپارچه دانشجویی ازجمله بورس صنعت و مشاغل، بورس بنگاه اقتصادی و فرصت‌های تحقیقاتی برگزار کردیم.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان افزود: در بورس صنعت و مشاغل دو هدف را پیگیری می‌کنیم یکی آموزش و تربیت نیروی با کیفیت برای بنگاه‌های اقتصادی و صنایع کشور و دوم این‌که دانشجوی ما یک امنیت شغلی را داشته باشد و باانگیزه و پرنشاط و با امید به آینده درس خود را ادامه دهد.

وی افزود: در بورس بنگاه‌های اقتصادی ما به‌ دنبال این هستیم که مسئله‌های صنعت را مسئله‌هایی که در بنگاه‌های اقتصادی است احصا کنیم و برای آن مسائل، دانشجویان در دوره‌های مختلف از جمله کارشناسی ارشد، دکتری و پسا دکتری روی این مسئله کار کرده و بتوانند مسائل صنعت را با یک کیفیت مناسب و دقت مناسب پاسخ‌گو باشند.

مسعودی یادآورشد: در بورس بنگاه اقتصادی هم صنعت منتفع شده و نیازهایش برطرف می‌شود و هم اینکه دانشجویان ‌ما تمام‌وقت روی موضوعی کار می‌کنند که براساس آن موضوعی که کار می‌کنند منتفع نیز می‌شوند و حقوق کافی دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا