آزمون‌هاورودی دکتری

برنامه‌ای برای تعویق زمان برگزاری آزمون دکتری نداریم

رئیس سازمان سنجش در واکنش به برخی درخواست‌ها برای تعویق زمان آزمون دکتری:

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری ایسنا گزارش می دهد: عبدالرسول پور عباس در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه تغییری در زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: هیچ پیگیری از سوی مسئولان آموزش عالی برای تعویق این آزمون صورت نگرفته، بنابراین تغییری در تاریخ برگزاری آزمون دکتری نداریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ۱۸۶ هزار داوطلب در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت کردند، تصریح کرد: اگر این تعداد از داوطلبان را بر ۳۰ استان برگزار کننده کشور تقسیم کنیم بنابراین شرکت کنندگان در هر استان عدد قابل توجهی نیست حضور آنها در حوزه های امتحانی نگران کننده باشد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد و جای نگرانی برای داوطلبان وجود ندارد.

دکتر پورعباس اظهار کرد: در حال حاضر مسیر برگزاری آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دنبال می شود بخش عمده ای از کارها نیز انجام شده و حوزه های برگزاری آزمون نیز فعال هستند. بنابراین مشکل خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم و خوشبختانه پروتکل های بهداشتی نیز در چارچوب قابل قبول رعایت می شوند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد:  تا دو هفته آینده که آزمون دکتری برگزار می‌شود، شرایط کرونا به شدت تحت تاثیر گذر زمان است، بنابراین از امروز نمی توان گفت تا دو هفته آینده وارد پیک کرونا می‌شویم.

به گزارش ایسنا، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱، روز جمعه مورخ ششم اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا