دانشگاهیموقعیت شغلی

امکان تدریس «دانشجویان دکتری» دانشگاه آزاد فراهم شد

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می دهد: دکتر محمد قربانی گلشن آباد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات تدریس دانشجویان دکتری به عنوان دستیاران آموزشی در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد گفت: تمامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در فراخوان «دستیار آموزشی» شرکت کرده و بعد از مرحله اول که براساس نیازها و ملاحظات واحدهای دانشگاهی انتخاب شدند در یک دوره آموزشی حرفه‌ای، معرفتی و مهارتی چهل ساعته شرکت خواهند کرد.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: بعد از آن از ترم پاییز ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با هدایت استاد راهنمای مدرسی در رشته تخصصی مربوطه به کارورزی و تدریس مشغول شوند. بعد از اتمام این دوره‌ها نیز گواهی شرکت در دوره «آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی» به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که دوره آموزشی و کارورزی دستیاری آموزشی توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان دکتری علاقمند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی و یا به پایگاه اینترنتی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس bpj.iau.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: این دوره صرفاً ویژه دانشجویان فعال دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و سایر افراد و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی، نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

قربانی گلشن آباد تاکید کرد: براساس دستورالعمل مربوطه، دستیاران آموزشی متناسب با میزان تدریس واحدهای درسی، از تخفیف و کسر معافیت بخشی از شهریه برخوردار خواهند بود.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی از ظرفیت‌های فاخر و بی بدیل، دانشجویان مقطع دکتری است که لازم است از این ظرفیت بی نظیر در اعتلا سرمایه اجتماعی و شبکه سازی نخبگانی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا