دانشگاهی

اعلام شرایط و مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، بر اساس اعلام این دانشگاه، داوطلبان می توانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ لغایت ساعت ۲۳ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی azmoon.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

توجه: زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

هزینه ثبت نام مصاحبه دکترا دانشگاه علامه طباطبایی

پرداخت مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ریال یکصد و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام برای هر رشته و گرایش در تمامی دوره ها روزانه نوبت دوم (شبانه) و پردیس دانشگاهی که به شرح ذیل قابل پرداخت است:

مبالغ فوق از طریق کارت بانک های عضو شبکه شتاب، به صورت online پرداخت می شود. لذا در دسترس بودن کارت بانک های عضو شبکه شتاب در زمان ثبت نام الزامی است.

۱- وجه پرداخت شده ثبت نام، (در صورت انصراف و یا عدم پذیرش نهایی متقاضی، اشتباه در پرداخت و …) به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. لذا داوطلبان ضروری است قبل از واریز هزینه دقت لازم به عمل آورند.

٢- هزینه ثبت نام هر داوطلب در یک رشته و گرایش امتحانی در دوره های مختلف (روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس دانشگاهی) همان مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) می باشد.

شرایط پذیرش دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ سازمان سنجش آموزش کشور

تذکر مهم ۱: داوطلبانی می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند که حدنصاب تعیین شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب نموده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

تذکر مهم ۲: رشته امتحانی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری می بایست متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و با دکتری حرفه ای آنها، مطابق ستون مربوط به رشته های مرتبط، جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون دفترچه شماره ۱ آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ باشد.

تذکر مهم ۳: پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ را دارا باشند.

توجه: مصاحبه از متقاضیان رشته بیمه به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.

شرایط شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه علامه

بارگذاری مدارک درخواستی از سوی داوطلب در سایت آزمون دانشگاه

تذکر مهم ۴: مصاحبه به صورت حضوری مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می شود و داوطلبان موظفند در روز و ساعت تعیین شده در محل برگزاری مصاحبه حاضر شوند.

تذکر مهم ۵: چنانچه داوطلب در روز و ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حاضر نشود، عدم حضور وی به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می شود.

– داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبولی در دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر حسب مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می باشند. لیکن در صورت ارائه و بارگذاری مدرک زبان معتبر در هنگام ثبت نام از امتیاز آن با توجه به دستورالعمل های موجود و با تشخیص کمیته مصاحبه کننده برخوردار خواهند شد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته ها و روز و ساعت قید شده در کارت آزمون هر داوطلب به صورت حضوری برگزار می شود

مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ برای هر رشته برگزار خواهد شد.

 امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه شیوه آموزشی – پژوهشی ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به آموزشی و پژوهشی، ۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.

نمره داوطلب در یک رشته امتحانی (گرایش یکسان) در دوره های مختلف (روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس دانشگاهی) یکسان درج می‌شود.

مصاحبه به صورت حضوری می‌باشد و داوطلب ملزم است مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده به محل مصاحبه مراجعه نماید و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت و انصراف تلقی می شود و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

لازم به یادآوری است جدول زمان بندی مصاحبه مطابق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور تنظیم شده و از داوطلبان خارج از برنامه زمانی اعلام شده مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه علامه

داوطلبان لازم است مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی به شرح ذیل را در بازه زمانی ثبت نام (۱۴۰۱/۰۲/۲۸ لغایت ۱۴۰۱/۰۲/۳۱) در سایت آزمون دانشگاه جهت ثبت نام برای مصاحبه بارگذاری نمایند و اصل مدارک را در روز آزمون به همراه داشته باشند.

به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی نمودن آن، امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده میسر نمی باشد.

داوطلبان باید در مرحله ثبت نام رشته ها و دوره های مورد تقاضای خود را ثبت کرده و نسبت به واریز وجه در یک مرحله اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل ثبت نام و نهایی نمودن آن امکان افزودن رشته و دوره جدید میسر نمی باشد.

  • اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (در صورت داشتن توضیحات در شناسنامه، اسکن صفحه توضیحات ضروری می باشد)
  • اسکن اصل مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد با ذکر معدل کل

– در مدارکی که معدل در آن قید نشده است اسکن ریزنمرات الزامی می باشد.

توجه ۱: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد، اسکن گواهی تأیید شده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ با ذکر معدل

توجه ۲: دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته ملزم به اسکن مدرک کاردانی با ذکر معدل کل می باشند.

  • اسکن اصل مدارک مربوط به مقالات با نمایه معتبر (همانند ISI و SCOPUS و …)، کتاب، مدرک زبان و … حسب مفاد مندرج در سامانه آزمون دانشگاه

توجه ۳: آن دسته از پذیرفته شدگان که با استفاده از سهمیه مربیان در چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند در صورتی می توانند در مصاحبه شرکت نمایند که کلیه شرایط و ضوابط آیین نامه ادامه تحصیل مربیان را دارا باشند.

توجه ۴: اسکن حکم کارگزینی ممهور به مهر هیات ممیزه دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم و یا اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه محل خدمت خود که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد.

توجه ۵: اسکن معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی برای مربیان دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است.

دریافت کارت شرکت در آزمون

داوطلبان باید کارت شرکت در آزمون را از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ به منظور اطلاع از روز و ساعت مصاحبه با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه دریافت نمایند.

محل برگزاری مصاحبه

دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی: تهران – بلوار دهکده المپیک – تقاطع بزرگراه شهید همت – دانشکده مدیریت و حسابداری

توجه: داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه عکس دار و با کارت ملی برای شرکت در جلسه مصاحبه الزامی است.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه علامه در سال 1401 کی است؟

تاریخ برگزاری مصاحبه دکترا دانشگاه علامه طباطبایی در متن همین مقاله آمده است.

برای شرکت در مصاحبه کنکور دکتری دانشگاه علامه طباطبایی چه مدارکی لازم است؟

فهرست کامل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه علامه در متن مقاله آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا