آزمون‌هاپژوهشیورودی دکتری

اعلام جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه باهنر کرمان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، بر اساس اعلام این دانشگاه، داوطلبانی مجاز به ثبت نام الکترونیکی مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (آزمون مصاحبه سال ۱۴۰۲) می‌باشند که حد نصاب اعلامی دانشگاه را دارا بوده و توسط سازمان سنجش به دانشگاه معرفی شده باشند که این اطلاعات در کارنامه شماره ۲ داوطلب قابل مشاهده است.

* داوطلبان بایستی قبل از اقدام به ثبت نام، کلیه مدارک و فرم‌های مورد نظر را مطالعه و تکمیل نموده و با آگاهی کامل از شرایط تحصیل در دوره دکتری اقدام به ثبت نام نمایند.

* قبل از اینکه فرم را تکمیل و دکمه ارسال را کلیک نمائید برای پرداخت الکترونیک شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم کارت، CVV2 و تاریخ انقضا کارت را آماده نمائید.

توجه ۱: درصورت احراز هر گونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، درهر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی بعمل خواهد آمد.

توجه ۲: هر داوطلب بایستی صرف نظر از نوع ورود (روزانه، شبانه و پردیس خودگردان) فقط یک هزینه برای ثبت نام در هر کد رشته امتحانی پرداخت نماید (وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌گردد). ثبت نام شما زمانی قطعی خواهد شد که پس از تکمیل فرم اقدام به پرداخت الکترونیک نموده و با زدن دکمه ارسال کد پیگیری پرداخت را دریافت نمائید.

توجه ۳: داوطلبان بایستی تمام مدارک و سوابق مورد نیاز را در قالب یک فایل فشرده با حجم بهینه همانند نمونه موجود در منوی «مدارک و فرم‌های مورد نظر» تهیه و به نام شماره پرونده متقاضی ذخیره و در قسمت مدارک در فرم ذیل بارگذاری نمایند.

توجه ۴: داوطلبان بایستی با به همراه داشتن اصل مدارک upload شده به صورت کامل، فقط در روزهای اعلام شده از سوی سازمان سنجش و یا روزهای اعلام شده اصلاحی از سوی دانشگاه موجود در سایت ثبت نام، در منوی اطلاعات ضروری، زمان و مکان مصاحبه را مشاهده فرمایند و به بخش مربوطه مراجعه نمایند.

توجه ۵: داوطلبان گرامی جهت ثبت نام از مرورگر chrome استفاده ننمائید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه باهنر کرمان ۱۴۰۲

 برگزاری مصاحبه های کنکور دکتری این دانشگاه از ۷ خرداد آغاز خواهد شد.

  • ضمناً مصاحبه راس ساعت ۸ صبح شروع خواهد شد.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه باهنر کرمان

۱- اسکن از شناسنامه و کارت ملی

۲- اسکن از مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل در آن قید شده باشد.

تبصره ۱– معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد می‌باشند و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، بایستی فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره‌های کارشناسی ارشد در دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه انتخاب رشته دکتری) را تکمیل و به تایید دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل رسانده و بارگذاری نمایند.

تبصره ۲– فارغ اتحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای حرفه‌ای (عمومی) تنها مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه‌ای (عمومی) کافی می‌باشد.

۳- تصویر کارنامه نهایی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲

۴- اسکن از گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی بوده که به تایید بالاترین مقام مسئول (معاون آموزشی یا رئیس موسسه) نیز رسیده باشد همراه با اصل حکم کارگزینی، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند (مانند نمونه).

۵- اسکن از مدرکی که نشان دهنده وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران باشد: برای آن دسته از داوطلبانی که از این سهمیه‌ها استفاده نموده اند.

۶- جهت پرداخت مبلغ واریزی (۲۲۰۰۰۰۰ ریال) این آزمون از طریق درگاه پرداخت مندرج در فرم ثبت نام مصاحبه دوره دکتری (داوطلبان محترم توجه فرمائید که مبلغ ثبت نام جهت مصاحبه جدای از مبلغ پرداختی شما برای گزینش دانشجو در سازمان سنجش می‌باشد.)

۷- دانلود و تکمیل فرم شماره یک  (موجود در قسمت فرم‌ها و مدارک مورد نیاز)

۸- بارگذاری کلیه مستندات آموزشی و پژوهشی بر اساس اطلاعات فرم شماره ۱ جهت استفاده از امتیازات مربوطه

توجه ۱:  تمام مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی مورد نیاز را در یک قالب یه فایل فشرده با حجم بهینه (مانند نمونه) تهیه و درفرم ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری، قسمت مدارک ارسالی (سوابق آموزشی و پژوهشی) بارگذاری نمایید.

۹- آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به صورت حضوری در تاریخ‌های اعلام شده، در محل دانشکده و بخش مربوطه برگزار خواهد شد.

توجه ۱: داوطلبان گرامی بایستی فقط در تاریخ تعیین شده جهت مصاحبه  و در ساعات مشخص شده برای هر داوطلب با به همراه داشتن کد رهگیری (کد پیگیری پرداخت) ثبت نام مرحله دوم (مرحله مصاحبه) و اصل مدارک مورد نیاز به بخش و دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

مهم: درصورت احراز هر گونه مطالب خلاف واقع در مدارک ارائه شده توسط داوطلب، درهر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، از ادامه کار وی جلوگیری و پیگیری قانونی بعمل خواهد آمد.

فرم های مورد نیاز:

  • فرم شماره ۱ (فایل WORD(مخصوص معرفی شدگان مصاحبه)
  • فرم شماره ۲ (اطلاعات و جداول امتیازدهی آزمون)(مخصوص کمیته ی مصاحبه کننده) (فایل WORD)
  • فرم شماره ۳ (جهت استفاده مصاحبه کنندگان) (مخصوص کمیته ی مصاحبه کننده)  (فایل WORD)

– داوطلبان محترم در بارگذاری اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام دقت فرمائید. فرم مذکور قابلیت ویرایش ندارد.

– داوطلبانی مجاز به شرکت در مصاحبه طبق جدول زمان‌بندی دانشگاه هستند که حداکثر تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ مصاحبه، ثبتنام‌شان کامل و کدرهگیری دریافت کرده باشند. داوطلبانی که کمتر از ۴۸ ساعت قبل از مصاحبه ثبت نام کرده باشند می‌توانند در زمانی که برای مصاحبه جامانده‌ها تعیین و متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا