دانشگاهی

اعلام جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه اصفهان ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه اصفهان در راستای اجرای سیاست­ های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی، بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری (شماره ۲/۳۰۷۸۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷) از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقطع دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجو می ­پذیرد.
زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در فراخوان بدون آزمون دکتری دانشگاه اصفهان، از ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ است و ثبت نام از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی دانشگاه اصفهان (گلستان) به آدرس https://golestan.ui.ac.ir/home انجام می شود.
متقاضیان گرامی لطفاً پیش از اقدام به ثبت نام، آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون، فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشگاه اصفهان و شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه و از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل فرمائید. همچنین پیش از اقدام به ثبت نام، راهنمای ثبت نام را نیز به دقت مطالعه نمایید.
فرم تقاضای پذیرش

متقاضیان گرامی برای ارتباط با دفتر استعداد درخشان می توانند با ایمیل [email protected] مکاتبه نمایند. همچنین در صورت سوال اضطراری در ارتباط با فراخوان می توانند با شماره ۳۷۹۳۲۲۸۵-۰۳۱ و در صورت بروز مشکل در فرایند ثبت نام می­ توانند با شماره ۳۷۹۳۲۳۴۴-۰۳۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا