آزمون‌هادانشگاهیورودی دکتری

اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، مطابق اطلاعیه این دانشگاه، به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری ۱۴۰۲ می‌رساند ضروری است نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شماره ۱ در سامانه گلستان http://golestan.iut.ac.ir اقدام نمایند. از داوطلبانی که در این سامانه ثبت نام نکنند مصاحبه و بررسی سوابق علمی به عمل نخواهد آمد.

داوطلبان محترم توجه نمایند مصاحبه بصورت حضوری انجام می‌شود و لازم است جهت دستیابی به اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه، به وب سایت دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

کلیه داوطلبان گرامی، که در انتخاب رشته -گرایش محل سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان را انتخاب نموده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی اصفهان (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) ضروری است وارد سامانه گلستان دانشگاه صنعتی اصفهان شده و اطلاعات خود را وارد نمایند.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۲

سامانه گلستان دانشگاه صنعتی اصفهان جهت ثبت نام داوطلبان تا روز شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ باز بوده و داوطلبان محترم لازم است تنها در محدوده زمانی مذکور به سامانه گلستان مراجعه و کلیه اطلاعات و سوابق شخصی، آموزشی، پژوهشی، تدریس، اشتغال و… را وارد سامانه نمایند.

– در این خصوص لازم است متقاضی حداقل دو روز قبل از تاریخ مصاحبه اعلام شده نسبت به تکمیل مدارک و ثبت نام در سامانه گلستان اقدام نماید.

– با توجه به مدت زمان لازم بین ثبت نام، تشکیل پرونده و مصاحبه، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه گلستان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

– در صورت‌ عدم ورود اطلاعات و قطعی نمودن آن در سامانه، از داوطلب مصاحبه بعمل نمی‌آید.

– صحت اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده داوطلب می‌باشد. در صورتی که در هر مرحله از فرآیند پذیرش داوطلب و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه مشخص گردد که اطلاعات وارد شده در سامانه با اطلاعات واقعی مغایرت دارد، پذیرش داوطلب لغو شده و مطابق با قوانین برخورد خواهد شد.

– لازم به ذکر است که برای هر رشته- گرایش انتخاب نوع ورود روزانه یا نوبت دوم نیز باید مطابق انتخابهای انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور باشد. لازم است هر داوطلب، صرف نظر از نوع ورود روزانه یا نوبت دوم فقط یک هزینه برای ثبت نام هر رشته-گرایش پرداخت نمایند.

مدارک مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان

داوطلبان ضروری است قبل از شرکت در مصاحبه آزمون دکتری، مدارک زیر را در سامانه گلستان بارگذاری نمایند.

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲
  • کپی مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)
  • مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد یا گواهی معدل مربوط به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • گواهی طول دوره تحصیل مربوط به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (تعداد ترم‌های تحصیلی)
  • کلیه مستندات سوابق پژوهشی (مقالات، ثبت اختراع، شرکت در همایش و…)
  • توصیه نامه علمی معتبر
  • حکم کارگزینی مبنی بر رسمی – قطعی یا رسمی-آزمایشی بودن عضو هیئت علمی تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و سایر دستگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی که از سهمیه مربی استفاده می‌نمایند.
  • صفحه اول پایان نامه کارشناسی ارشد در صورت فارغ التحصیلی
  • مدرک زبان (برای کسانی که مایل به استفاده از امتیاز زبان می‌باشند)
  • پرداخت هزینه مصاحبه (۱۷۸۰۰۰۰ ریال) به حساب دانشگاه صنعتی اصفهان
    (پرداخت فقط به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه سداد بانک مرکزی در سامانه سیستم گلستان امکان پذیر می‌باشد).

این دانشگاه در هیچ یک از کد رشته‌های مورد درخواست، آزمون کتبی برگزار نمی‌نماید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان ۱۴۰۲

برای اطمینان از زمان دقیق مصاحبه و تاریخ مصاحبه جاماندگان احتمالی توصیه می‌شود به وب سایت دانشکده مربوطه مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا