آزمون‌هاورودی دکتری

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران

برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه تهران گزارش می دهد:

دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در “شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی” و دستورالعمل‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند.

اسامی پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تهران اعلام شده و اسامی قبولی‌های علمی بر اساس شماره پرونده ثبت‌نامی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران قابل مشاهده است.

موعد ثبت‌نام، همزمان با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دوره دکتری از سوی سازمان سنجش و به‌صورت غیرحضوری در اواخر شهریورماه خواهد بود.

انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف هستند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا