پژوهشی

ارزیابی عملکرد اساتید و کمیته داوران جلسات پیش‌دفاع دکتری آزاد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی‌اکبری با اشاره به برگزاری موفق ۸ دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی طی دو سال گذشته، گفت: هدف از برگزاری این جلسات، ارزیابی و سنجش دانشجویان مقطع دکتری و ارتقای کیفیت رساله‌های دکتری است که بحمدالله در راستای برنامه‌های نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی، اجرایی شده و تاکنون نتایج و دستاوردهای خوبی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه نتایج جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری منجر به پایش عملکرد اساتید شده است، اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف برگزاری جلسات پیش‌دفاع متمرکز، آگاهی از نحوه آموزش و تربیت علمی و پژوهشی دانشجویان دکتری توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی است که براین اساس با پایش نتایج دستاوردهای رساله دانشجویان دکتری، عملکرد اساتید نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و اساتید موفق در تربیت دانشجویان دکتری شناسایی شدند.

سرپرست معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پس از برگزاری هشتمین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، اساتیدی که بیش از چهار دانشجوی دکتری شرکت کننده در جلسات پیش‌دفاع متمرکز داشتند که در همان جلسه اول موفق به اخذ کفایت علمی شدند، شناسایی و مورد تقدیر قرار گرفتند. براین اساس ۴۱ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی حائز این شرایط بودند که از آنها قدردانی شد.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته داوران جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و در برخی کمیته‌ها تغییراتی اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا