دانشگاهی

۱۱ هزار استاد، دانشجو و کارمند در دانشگاه تهران واکسینه شدند

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می دهد:

سعید حبیبا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون اساتید، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه گفت: از تاریخ ۲۰ مردادماه واکسیناسیون دانشجویان دکتری و ارشد ساکن در خوابگاه‌ها و همچنین آن دسته از دانشجویانی که نیاز به حضور در دانشگاه داشتند، آغاز شد. حتی برخی از دانشجویان کارشناسی که در آزمایشگاه و کارگاه‌ها فعالیت دارند نیز واکسینه شدند و تعدادی نیز مانده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ضمن تاکید بر اینکه تمامی کارکنان دانشگاه اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد معین، قرارداد خدمات و شرکتی دانشگاه، فارغ از هرگونه رده سنی در دانشگاه واکسینه شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار کلی که در اختیار داریم حدود ۱۱ هزار نفر اعم از اساتید، دانشجویان کارکنان، خانواده اساتید و کارکنان (آن‌هایی که در رده سنی تزریق قرار داشتند) واکسینه شده‌اند. تقریباً ۹ هزار نفر دز اول را دریافت کردند و مابقی دز دوم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی متوقف شده اما با رسیدن محموله‌های جدید و مجوز ستاد کرونا ان‌شاءالله از سر گرفته خواهد شد، گفت: تعدادی از دانشجویان کارشناسی این دانشگاه هنوز واکسینه نشده‌اند و ما در انتظار مجوز هستیم.

حبیبا اضافه کرد: از ۵ شهریور ماه تزریق دز دوم به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر افراد مشمول جا مانده باشند مثل اساتیدی که مرخصی تابستانی بوده‌اند و یا دانشجویانی که به هر دلیلی واکسینه نشده‌اند، با مراجعه به دانشگاه دز اول به آنها تزریق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا