دانشگاهی

کلاس های دانشگاه علم و صنعت در مهر ۱۴۰۰ مجازی برگزار می شود

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می دهد:

ابوالفضل واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت واکسیناسیون هیات علمی، کارمندان و دانشجویان در این دانشگاه توضیح داد و گفت: شرایط کرونا و دامنه نفوذ آن از اردیبهشت ماه به این طرف با تغییراتی همراه بود و قبل از شروع پیک پنجم، برنامه ریزی دانشکده ها این بود که کلاس ها در مهر ۱۴۰۰ حضوری برگزار می شود اما در حال حاضر شرایط این روزها تفاوت بسیاری با آن زمان پیدا کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: در حال حاضر با توجه به واقعیت های میدانی و اینکه هنوز واکسیناسیون دانشجویان شروع نشده قاعدتا کلاس هایمان را در سال تحصیلی جدید به صورت مجازی برگزار می کنیم تا واکسیناسیون دانشجویانمان به طور کامل انجام شود.

واحدی خاطرنشان کرد: ما لیست کامل دانشجویان را نزدیک به یک ماه گذشته به وزارت علوم ارسال کردیم؛ شروع واکسیناسیون دانشجویان منوط به هماهنگی وزارت علوم و وزارت بهداشت است ولی تاکنون هنوز خبر جدیدی به ما نداده اند و ما چشم انتظاریم و مترصد این هستیم که هرچه زودتر واکسیناسیون دانشجویان آغاز شود تا هرچه زودتر کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: واکسیناسیون کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران از صبح روز دوشنبه اول شهریور ماه آغاز و تا روز چهارشنبه سوم شهریور ادامه داشت. بر اساس هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، انجام واکسیناسیون کارمندان اعم از (رسمی، پیمانی، کارمشخص، قراردادی)، کارکنان شرکتی (اداری، خدماتی، تأسیساتی)، سربازان پژوهشیار، دانشجویان پسا دکتری و کارکنان شرکت‌های فنی- مهندسی زیر مجموعه معاونت پژوهشی دانشگاه در محل سالن ورزشی شهید ملک‌لو انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا