پژوهشی

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، پذیرش پژوهشگر از میان فارغ التحصیلان مقطع دکترای رشته‌های الهیات و فلسفه، زبان و ادبیات فارسی، علوم سیاسی، جامعه شناسی و روانشناسی با گرایش‌های رشته فلسفه اخلاق(با تاکید بر پژوهش در مباحث عاطفی)، رشته فلسفه اسلامی(با تاکید بر پژوهش در مباحث عاطفی)، رشته روانشناسی عمومی(با تاکید بر پژوهش در حوزه سوگیری شناختی)، رشته زبان و ادبیات فارسی(ادبیات داستانی معاصر و جریان‌شناسی ادبیات معاصر فارسی)، رشته علوم سیاسی(جامعه‌شناسی سیاسی، مسایل ایران و اندیشه‌های سیاسی)، رشته ارتباطات اجتماعی(شبکه‌های اجتماعی مجازی) و رشته جامعه‌شناسی(هویت ایرانی-اسلامی، سبک زندگی و خانواده ایرانی) است.

از شرایط این فراخوان این است که پژوهشگر پسادکترا دارای مدارک دکترا در سه سال اخیر باشد، دارای حداقل سه مقاله علمی و پژوهشی نمایه شده در ISC در سه سال منتهی به ثبت درخواست باشد و پژوهشگر پسادکترا شاغل نباشد.

دوره‌های پسادکتری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور انجام می شود و یک ساله است. این پژوهشگاه از دانش‌آموختگان دوره دکتری مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که علاقه‎مند به گذراندن دوره «یک ساله پسادکتری» در پژوهشگاه هستند، دعوت می‌کند در صورت داشتن شرایط لازم مدارک خود را شامل «کارنامه پژوهشی(رزومه)»، «اصل مقالات نمایه برتر» را به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط لازم و دستورالعمل حمایت از پژوهشگران پسادکترا به این سایت مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا