دانشگاهی

پذیرش دکتری استاد محور دانشگاه اصفهان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه اصفهان در راستای اجرای سیاست­های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی با رویکرد شاگردپروری در تعامل اساتید و استعدادهای درخشان، بر اساس آئین نامه “پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور” (شماره ۲/۳۷۹۶۰۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۸) از بین دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقطع دکتری دانشجو می ­پذیرد.
زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در فراخوان بدون آزمون دکتری به شیوه استادمحور دانشگاه اصفهان، از ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ است و ثبت نام از طریق سیستم خدمات آموزشی دانشگاه (گلستان) به آدرس https://golestan.ui.ac.ir/home انجام می شود.
متقاضیان گرامی لطفاً پیش از اقدام به ثبت نام، آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون، فراخوان پذیرش بدون آزمون به شیوه استادمحور دانشگاه اصفهان و شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه فرمایند.
در زمان ثبت نام، برای انتخاب رشته و استاد میزبان، ابتدا رشته/گرایش مورد نظر را در سامانه گلستان انتخاب نمایید و سپس نام استاد میزبان و موضوع پژوهشی استاد را در فرم ثبت نام درج نموده و در محل مربوطه بارگذاری نمایید.
متقاضیان گرامی درصورت داشتن هرگونه سوال می توانند با ایمیل [email protected] مکاتبه نمایند. در مدت زمان کوتاهی، به ایمیل­های دریافتی پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا