دانشگاهی

هدیه دانشگاه شریف به نودانشجویان به مناسبت روز دانشجو

 پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه شریف گزارش می دهد: معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت آموزشی و معاونت تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری یکدیگر و به منظور گرامیداشت روز دانشجو، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بسته هدیه برای نو دانشجویان ارسال می‌کنند.

محتویات این بسته‌های هدیه شامل نامه تبریک ریاست دانشگاه، یادبود دانشگاه، کارت دانشجویی و بروشور معرفی پارک علم و فناوری شریف برای تمام دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) است که قرار است تا روز دانشجو یعنی ۱۶ آذر برای دانشجویان ارسال شود.

با اعلام دانشگاه صنعتی شریف، بسته‌بندی هدایا (با استفاده از اطلاعات دانشجویان در سامانه احراز هویت آموزش این دانشگاه) آغاز شده و ارسال آن از روز گذشته دهم آذر ماه به آدرس دانشجویان آغاز شده است.

در بخشی از نامه تبریک دکتر رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف خطاب به دانشجویان آمده است: امسال هم همه‌گیری ویروس کرونا مانع از آن شده که شادابی و طراوت حضور شما را در فضای دانشگاه ببینیم اما به فضل خداوند قادر متعال، امیدواریم به زودی شاهد حضور پرجوش و خروش شما در دانشگاه صنعتی شریف باشیم. موفقیت،‌ سربلندی، سلامتی، طراوت و خیر عاقبت را برای شما در دوران جدید”شریف برای زندگی” آرزومندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا