دانشگاهی

مهلت ثبت‌نام پذیرش استعداد درخشان دکتری دانشگاه تهران تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه تهران، دانشگاه تهران بر اساس ضوابط و مصوبات مربوط به پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره دکتری (Ph.D)، از میان دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی‌ارشد، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در رشته آینده‌پژوهی دانشکده حکمرانی و رشته اقتصاد بیمه دانشکده تجارت و مالیه دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه‌نامه) نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir اقدام و سپس روی قسمت داوطلبان دکتری تخصصی استعداد درخشان کلیک نمایند.

پذیرش و ثبت‌نام متقاضیان که تا ۱۶ آذر ادامه داشت، بر اساس اعلام اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران تا ۲۴ آذر ماه تمدید شد؛ بنابراین مدارک متقاضیانی که در این مهلت نیز نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام ننمایند، قابل بررسی نخواهد بود.

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره دکتری بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی مرتبط باشد. (رشته آینده‌پژوهی: تمامی رشته‌ها – رشته اقتصاد بیمه: مهندسی صنایع (گرایش‌های سیستم‌های اقتصادی اجتماعی)، علوم اقتصادی و اقتصاد (تمامی گرایش‌ها)؛ مدیریت قرارداد‌های بین‌المللی نقت و گاز، آمار اجتماعی و اقتصادی)

داوطلبان فقط در یک رشته از یک مجموعه امتحانی می‌توانند ثبت‌نام نمایند و در مصاحبه شرکت داشته باشند. همچنین تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته‌شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری، مجاز نیست.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

ثبت‌نام‌کنندگان لازم است که شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اند برای تکمیل ثبت‌نام و اعلام نتایج یادداشت نمایند. همچنین نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت‌نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا