دانشگاهی

فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه جامع امام حسین (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه جامع امام حسین (ع) به منظور تکمیل کادر هیئت علمی و پژوهشگر در کرسی‌های تخصصی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و مراکز علم و فناوری خود در زمستان سال ۱۴۰۰ به جذب هدفمند فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر دکتری تخصصی (PhD) مستعد، توانمند، متعهد و انقلابی دانشگاه‌های معتبر ملی و بین المللی می‌پردازد.

در همین راستا از متقاضیان در کلیه رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و علوم فنی و مهندسی دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ چهارشنبه ۱۵ دیماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت دانشگاه (به آدرس www.ihu.ac.ir) نسبت به کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در این فراخوان اقدام کنند.

لازم به ذکر است با عنایت به اینکه در محیط دانشگاه ها، اعضای هیئت علمی و اساتید به عنوان محور اصلی تحول دانشگاه عمل می‌کنند؛ لذا به منظور تحقق اهداف و ماموریت‌های این دانشگاه در اعتلای علمی و فناورانه کشور و انقلاب اسلامی، دانشگاه جامع امام حسین (ع) مبادرت به تغییر منطق آیین نامه ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی خود از مقاله محوری بدون ماموریت، به منطق احصاء و حل مساله ماموریت گرا نموده است.

این آیین نامه جدید ترفیع و ارتقای اعضای هیئت علمی (لینک) به تصویب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور رسیده و هم اکنون در حال اجرا بوده و مبنای جذب هیئت علمی این دانشگاه نیز قرار گرفته است.

متقاضیان محترم می‌توانند سوالات خود را از طریق بخش نظرات همین صفحه و یا پست الکترونیک دانشگاه به آدرس [email protected] مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا