دانشگاهی

غربالگری سراسری دانشجویان خوابگاهی

دانشگاه امیرکبیر اطلاعیه داد؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه امیر کبیر گزارش می دهد:

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه ای فاز نهم اسکان در شرایط کرونا را برای گروه های مشمول تعریف کرده که به شرح زیر است؛

۱- زمان فاز نهم، از ۱۸ آبان لغایت ۳۰ آذر است و ثبت نام در پرتال آموزش از روز چهارشنبه ۱۲ آبان آغاز خواهد شد.

۲- تمامی دانشجویان ورودی ۹۷ ارشد، دانشجویان ورودی ۹۵ و به قبل کارشناسی و دانشجویان ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در این فاز (نهم) نخواهند داشت.

۳- در موارد خاص نظیر دفاع از پایان نامه، انجام تست آزمایشگاهی، آزمون جامع و … با تایید استاد راهنما و در صورت وجود ظرفیت حداکثر به مدت ده روز در فاز نهم خوابگاه امکان سکونت وجود دارد.

۴- تمامی دانشجویان، پس از تایید اسکان توسط اداره امور خوابگاه ها و اخذ تاییدیه سلامت در پرتال آموزش فقط و فقط در روزهای کاری از ساعت ۸ تا ۱۴ امکان دریافت مجوز ورود به خوابگاه را دارند. ورود به خوابگاه منوط به تزریق حداقل یک دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)

۵- پذیرش مهمان در خوابگاه ها و نیز مهمانسراها تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

۶- غربالگری سراسری دانشجویان خوابگاهی توسط مرکز بهداشت و درمان در طول فاز نهم صورت خواهد پذیرفت.

۷- مهلت ثبت درخواست خوابگاه توسط تمامی دانشجویان متقاضی (اعم از ساکنین فعلی و دانشجویان غیرساکن) در پرتال آموزش تا ۲۶ آبان خواهد بود و به درخواست های ثبت شده پس از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸- تردد در خوابگاه از ۱۸ آبان برای همه دانشجویان ساکن و غیرساکن در فاز هشتم، منوط به طی مراحل اسکان (اعم از ثبت درخواست در پرتال آموزش و نیز نهایی شدن اسکان از طریق دفتر خدمات دانشجویی) و ثبت تردد در سامانه سماد است؛ در غیر این صورت دانشجو ساکن فاز ۸ در صورت دارا بودن شرایط فاز نهم بایستی مهمان باشد و هزینه مهمانی بپردازد.

۹- دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه نکنند، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهد بود و باید فورا خوابگاه را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا