دانشگاهی

ظرفیت پذیرش حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی جدید اعلام شد

سال تحصیلی ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، آزاده صدر شیرازی با اشاره به ظرفیت پذیرش سطوح ۲، ۳ و ۴ در ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: مجموع ظرفیت پذیرش در این مقاطع به صورت حضوری و غیرحضوری بیش از ۱۵ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ غالب مدارس علمیه در مقطع عمومی (سطح ۲ کارشناسی) پذیرش خواهند داشت، افزود: ظرفیت پذیرش در این سطح بیش از ۱۱۰۰۰ نفر است و شیوه تحصیل در مقطع عمومی بصورت حضوری و نیمه حضوری است.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: پذیرش در مقطع عالی (سطح ۳ کارشناسی ارشد) نیز بیش از ۴۰۰۰ نفر در شیوه‌های تحصیلی حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری نظر گرفته شده است.

وی همچنین به پذیرش مقطع تخصصی (سطح ۴ دکتری) اشاره کرد و گفت: پذیرش در این مقطع صرفاً به شیوه حضوری و با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

صدرشیرازی بیان داشت: پذیرش سال تحصیلی جدید از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۳۱ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و منابع آزمون و مصاحبه می‌توانند به پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در پایان افزود: امکان تغییر مدرسه علمیه و رشته انتخابی و مرکز آزمون، حداکثر تا پایان زمان نام نویسی فراهم است و پس از اتمام آن، تغییر در اطلاعات ثبت نامی مقدور نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا