دانشگاهی

طرح دستیار فناوری برگزار می‌شود

با هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب‌وکار و توسعه فردی که بهتر است یک دانشجو در طی دوران تحصیل فراگیرد، علاوه بر فراگیری بعضی از این مهارت‌ها ضمن برنامه‌های دستیاری آموزشی و پژوهشی و بسیاری از توانایی‌ها حین انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی، لازم است دانشجویان مهارت‌های مرتبط با کارآفرینی، کار تیمی، دانش تجاری و پیشگامی در عرصه فناوری و نوآوری را آموزش ببینند.

طرح دستیار فناوری با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری در هر استان برنامه‌ریزی‌شده است. این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه‌محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و باهدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه‌ریزی‌شده است.

در این طرح شرکت‌های فناور و دانش بنیان در بازه زمانی ۶ ماهه میزبان دانشجویان متقاضی خواهند بود و ماهیانه ۲ میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی ارشد و ۳ میلیون تومان به دانشجویان دکتری در پایان طرح پرداخت می‌شود.

تقویت واحد‌های فناوری با تأمین نیروی انسانی متخصص، توسعه همکاری متقابل پارک علم و فناوری و دانشگاه، جهت دادن به برنامه تحقیق و توسعه واحد‌های فناوری، ارتقا توان پاسخگویی دانشگاه به نیاز‌های جامعه و افزایش مهارت‌ها و استعداد‌های دانشجویان از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مهلت ثبت‌نام اول تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ می‌باشد. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق آدرس https://www.parkintern.ir اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا