آزمون‌هاورودی دکتری

شرکت ۵ هزار و ۷۰۰ نفر در مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می دهد: دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ از ۲۲ آبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و پس از تمدید این فرصت ۳ آذرماه به پایان رسید.

وی افزود: با توجه به درخواست داوطلبان، فرصت مجددی برای افرادی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده بودند در نظر گرفته شد که این دسته از داوطلبان فرصت داشتند از ۱۳ آذر تا ساعت ۲۴ امروز ۱۴ آذر در این آزمون ثبت نام کنند.

کریمیان اظهار داشت: تا ظهر امروز ۱۴ آذرماه تعداد ۵ هزار و ۷۰۰ نفر در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند که در مجموع با توجه به آمار قبلی، تعداد ۱۶۳ هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

وی افزود: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا