آزمون‌هاورودی دکتری

شروع ثبت نام مصاحبه دکتری آزاد از ۲۰ خرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شدند و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام نموده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد نمودن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

مربیان رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه مربیان بوده‌اند در صورت دعوت به مصاحبه در یک یا چند رشته/ محل انتخابی، لازم است در زمان ثبت نام به منظور مصاحبه مستندات لازم شامل نسخه‌ای از آخرین حکم کارگزینی و موافقت دانشگاه محل خدمت خود را در قالب یک فایل Pdf بارگذاری نمایند. مربیان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری فایل مذکور نخواهند داشت و این مرکز راساً نسبت به استعلام وضعیت آن‌ها اقدام خواهد کرد. در صورت‌ عدم احراز شرایط استفاده از امتیاز مربیان جهت این دسته از داوطلبان گزینش علمی آن‌ها به صورت داوطلب آزاد انجام خواهد شد.

ثبت نام متقاضیان به منظور شرکت در مصاحبه از روز یکشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه از طریق سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا