دانشگاهی

شرایط جدید تخصیص و تمدید خوابگاه دانشجویی

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه غیربومی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، از ۴ تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ می توانند با در نظر گرفتن شرایط و نکات زیر نسبت به ارائه درخواست خود از طریق سیستم جامع گلستان مسیر زیر اقدام کنند؛

شرایط تخصیص و تمدید خوابگاه

الف: دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی ورودی های ۹۶ به بعد و دانشجویان مقطع دکتری ماقبل ۹۶ که دارای سنوات مجاز هستند.

ب: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روزانه غیر بومی ورودی ۹۹ دارای پروپزال مصوب و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ دارای سنوات مجاز و پروپزال مصوب

ج: در خصوص واگذاری خوابگاه به سایر دانشجویان بر اساس تصمیم هئیت رئیسه دانشگاه و معاونت آموزشی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مهم: آخرین مدت واگذاری خوابگاه به آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حداکثر تا تاریخ ۲۴ اسفندماه از پایان نامه خود دفاع می کنند، تا زمان دفاع از پایان نامه/رساله تعیین شده لذا این دسته از متقاضیان باید ضمن ارائه درخواست از روش فوق نسبت به اعلام زمان دفاع جهت محاسبه اجاره بهاء طبق مدت زمان حضور، از طریق ایمیل [email protected] و حداکثر تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ اقدام کنند.

نکات مهم:

دانشجویان ساکن خوابگاه ها که قصد ادامه سکونت در خوابگاه طی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ را ندارند و یا حائز شرایط تمدید سکونت مطابق شرایط فوق نیستند، باید حداکثر تا تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به تخلیه، تحویل اتاق، ملزومات، کارت خوابگاه و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام کنند، در صورت عدم تحویل اتاق و تسویه حساب تا تاریخ فوق و یا عدم مراجعه برای تمدید، اجاره بها نیمسال دوم با احتساب جریمه، جزو بدهی دانشجو محسوب و ادامه اسکان نیز میسر نبوده و از تردد و سکونت این دسته از دانشجویان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

با توجه به شرایط پیش رو و ضرورت واگذاری خوابگاه به دانشجویان واجد شرایط جدید و نیاز این امور به فضاهای اختصاص یافته شده به فاقدین شرایط در ترم اول، شایسته است دانشجویان عزیز همکاری لازم را در این خصوص به عمل آورند.

در صورت عدم ثبت نام آموزشی، دفاع از پایان نامه/ رساله، فراغت از تحصیل و … امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.

جهت حفظ سلامتی دانشجویان، حسب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه گواهی تزریق دو دز واکسن جهت سکونت در خوابگاه ها الزامی است. مطابق با دستورالعمل های صندوق رفاه واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا