دانشگاهی

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول دکتری دانشگاه معارف اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد: مصاحبه علمی کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۱ (دوره روزانه) دانشگاه معارف اسلامی که مدارک مصاحبه را در وقت مقرر تحویل داده و ثبت‌نام کرده‌اند، طبق جداول زمانبندی ذیل برگزار خواهد شد.

داوطلبان می‌بایست طبق برنامه زمانبندی شده در محل دانشگاه به شرح بند ۱۰ (بخش تذکرات مهم)، برای انجام مصاحبه حاضر شوند. بدیهی است عدم حضور در زمان اعلام شده به منزله انصراف از آزمون تلقی خواهد شد و نام داوطلب حذف می‌گردد و هیچ‌گونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.

مصاحبه علمی برای پذیرفته‌شدگان مرحله اول کلیه رشته‌ها طبق جداول زمانبندی ذیل در تاریخ‌های زیر صورت می‌گیرد:

رشته «مدرسی مبانی نظری اسلام» جمعه و شنبه ۴ و ۵ آذر ۱۴۰۱.

رشته «مدرسی تاریخ و فرهنگ و تمدن اسلامی» چهارشنبه و پنج‌شنبه ۹ و ۱۰ آذر ۱۴۰۱.

رشته «مدرسی اخلاق اسلامی» پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱.

رشته «مدرسی معارف قرآن و حدیث» پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آذر ۱۴۰۱.

رشته «مدرسی انقلاب اسلامی» پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آذر ۱۴۰۱.

کلیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول رشته مدرسی مبانی نظری اسلام، می‌بایست علاوه بر حضور در تاریخ و ساعت تعیین‌شده در جدول زمانبندی، در روز جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر به همراه کلیه مستندات مربوط به رزومه خود نیز جهت مصاحبه مدیر گروه در دانشگاه حاضر باشند (مدت زمان مصاحبه مدیر گروه حدود ۱۰ دقیقه می‌باشد که داوطلبان در بازه زمانی ذکر شده، می‌بایست در دانشگاه حاضر باشند)؛ عدم حضور در تاریخ و ساعات ذکر شده، به منزله کسب نمره صفر در این مصاحبه (مصاحبه مدیر گروه) می‌باشد و هیچ‌گونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود.

پذیرفته شدگان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا