دانشگاهی

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه در حال برگزاری است

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل:

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ گفت: داوری مرحله دانشگاهی «بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه» در حال برگزاری است و در این مرحله ۴۶۱ نفر شرکت کننده مورد بررسی داوران در مرحله کشوری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: پس از پایان ثبت نام دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تعداد ۷۹۵ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۴۶۱ نفر ثبت نهایی شده است که بعد از مرحله داوری در دانشگاه در حال داوری مرحله کشوری هستیم.

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در خصوص مقاطع دانشجویان ثبت نام کننده گفت: ۲۲۳ نفر در مقطع کارشناسی پیوسته، یک نفر در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، ۵۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد نا پیوسته، ۲ نفر در مقطع دکتری پیوسته و ۱۷۹ نفر در مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته ثبت نهایی شده‌اند.

ارژنگ گفت: در این در خواست‌های ثبت نهایی شده که بر مبنای ۵ گروه‌های آموزشی انجام شده، کشاورزی و دامپزشکی ۵۱ نفر، علوم انسانی ۲۲۹ نفر، علوم پایه ۵۷ نفر، فنی و مهندسی ۱۰۸ نفر و هنر ۱۶ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: تمامی دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا