دانشگاهی

دانشگاه امام خمینی (ره) بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد

سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بدون آزمون در مقطع دکتری از بین دانشجویان ممتاز دانشجو می‌پذیرد.

دانشجویان نیمسال چهارم یا دانش‌آموختگانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها پس از ۱ فروردین سال ۱۳۹۹ باشند.

حداقل معدل ۱۵ در کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاههای دولتی و حداقل معدل ۱۶ در کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاه¬‌ها (پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و …).

حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب پایان نامه) درکارشناسی ارشد یا حائزین رتبه اول و دوم (بدون احتساب پایان نامه) در ورودی متقاضیدر صورت عدم احراز حداقل معدل برای دانش آموختگان دانشگاه¬‌های دولتی و حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب پایان نامه) برای دانش آموختگان سایر دانشگاهها پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی و شایان ذکر است زمان ثبت نام تا ۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

تحویل اصل فرم‌ها و گواهی‌های ارسالی بالا، در روز مصاحبه (در صورت حضوری) الزامی است.

دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ فارغ‌التحصیل شوند.

متقاضیانی که هرکدام از شرایط بند ۱، ۲ و ۳ شرایط لازم را ندارند حائز شرایط دعوت به مصاحبه نخواهند بود؛ لذا خواهشمند است از هرگونه تماس با این اداره خودداری نمایید.

متقاضیان واجد شرایط در زمان مقرر جهت مصاحبه علمی دعوت خواهند شد و اطلاع‌رسانی از طریق تارنمای دانشگاه انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که ارایه درخواست و دعوت به مصاحبه به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و پذیرش قطعی داوطلبان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد؛ لذا خواهشمند است از هرگونه تماس و مراجعه غیرضروری به این اداره خودداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا