دانشگاهی

جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، بر این اساس کلیه داوطلبانی که در مرحله اولیه پذیرش دانشجویان استعداد درخشان به عنوان برگزیدگان علمی انتخاب شده‌اند و متقاضی پذیرش در دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تربیت مدرس شده‌اند، ضروری است نسبت به انجام مراحل بعد اقدام نمایند.

 داوطلبان ثبت نام کرده، ضروری است برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود به سامانه گلستان دانشگاه تربیت مدرس مراجعه کنند.

داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک آنها در سامانه گلستان “تایید” اعلام شده است، مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی هستند.

این دسته از داوطلبان باید از روز دوشنبه مورخ ۲ خرداد ماه تا پایان روز شنبه مورخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه گلستان گواهی مربوط به ثبت نام را دریافت نمایند

همچنین، در رشته گرایش‌هایی که امکان انتخاب زمینه تحقیقاتی اساتید در سامانه گلستان فراهم است، این الزام وجود دارد که حتما قبل از دریافت گواهی ثبت نام، نسبت به انتخاب زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود در سامانه مذکور اقدام شود.

با اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آنها در سامانه گلستان این دانشگاه “مشروط” اعلام شده است، از امروز ۱۹ اردیبهشت تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال جاری فرصت دارند نسبت رفع نقص مدارک ارسالی خود اقدام کنند. پس از بررسی مجدد مدارک و در صورت تغییر وضعیت داوطلبان از “مشروط” به “تایید” ضروری است داوطلبان ذیربط از روز دوشنبه مورخ ۲ خرداد ماه تا پایان روز شنبه مورخ ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ ،نسبت به انتخاب زمینه تحقیقاتی مورد علاقه خود در سامانه گلستان اقدام و گواهی مربوط به ثبت نام را دریافت نمایند.

زمان، نحوه برگزاری جلسه آزمون شفاهی و اعلام نتیجه نهایی جلسه آزمون شفاهی کلیه رشته گرایش‌های این دانشگاه به صورت حضوری، همزمان با مصاحبه داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه آزمون شفاهی هر رشته/ گرایش، نیمه اول خرداد ماه ۱۴۰۱ طی اطلاعیه این دانشگاه در وبگاه دانشگاه تربیت مدرس اعلام خواهد شد.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه تربیت مدرس حداکثر تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ از طریق وبگاه این دانشگاه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا