دانشگاهی

جزئیات پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف دانشگاه تهران

در مقاطع ارشد و دکتری اعلام شد؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه تهران، دکتر وحید واحدجوان، معاون علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: این دوره پذیرش دانشجوی غیرایرانی در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پنج رشته مدرسی قرآن و متون اسلامی، مدرسی اخلاق اسلامی، مدرسی تاریخ و تمدن اسلامی، مدرسی مبانی نظری اسلام و مدرسی انقلاب اسلامی و مقطع کارشناسی ارشد رشته اندیشه سیاسی اسلام صورت می‌گیرد.

واحدجوان با اعلام اینکه آغاز کلاس‌های پذیرفته‌شدگان رشته مقطع‌های اعلامی، مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱ و نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳–۱۴۰۲ خواهد بود، افزود: مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان شروع تحصیل از نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ و مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان شروع تحصیل از سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تعیین شده است.

وی درباره نحوه ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در این دوره‌های تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: طلاب و دانشجویان غیرایرانی دارای مدرک تحصیلی مرتبط و رزومه مناسب، می‌توانند برای شروع فرایند درخواست پذیرش، رزومه خود را همراه با اعلام رشته انتخابی‌شان به رایانامه دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران به نشانی [email protected] ارسال کنند.

معاون علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در این دوره‌ها مطابق مقررات و به هر دو شکل شهریه‌پرداز و بورسیه صورت می‌گیرد. شرایط لازم برای دریافت بورسیه متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا