دانشگاهی

جزئیات ثبت نام مصاحبه علمی آزمون دکتری دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ دانشگاه پیام نور لازم است ضمن مطالعه دقیق و مجدد دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۱ و همچنین اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های این دانشگاه از امروز شنبه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۱ لغایت روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ جهت ثبت نام به سامانه مصاحبه دوره دکتری- مدد این دانشگاه به آدرس اینترنتی: https://madad.pnu.ac.ir مراجعه کر ده و نسبت به تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنند.

طبق مصوبه معاونین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، جلسات مصاحبه علمی این دانشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جزئیات نحوه ثبت نام در سامانه مدد

داوطلبان با ورود به سامانه مصاحبه، با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره داوطلبی به عنوان کلمه عبور نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

در هنگام بارگذاری مدارک، به موارد قید شده از قبیل فرمت و حجم پیشنهادی برای ارسال مدارک، دقت لازم بعمل آید (فرمت فایل ترجیحاّ JPG و حداکثر حجم فایل ارسالی ۵۰۰ کیلو بایت).

تصاویر مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه

صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال صفحه توضیحات الزامی است.)، کارت ملی و مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه‌ای با قید معدل (دارندگان مدارک کارشناسی ناپیوسته ملزم به ارائه مدرک کاردانی و کارشناسی با “قید معدل” یا ریز نمرات دارای معدل می‌باشند.)

تبصره یک: در صورتیکه مدارک تحصیلی فاقد معدل باشد، ارائه اصل ریز نمرات یا گواهی معدل ممهور به مهر محل تحصیل یا گواهی جهت تائید معدل الزامی است؛ درغیر این صورت امتیاز مدرک تحصیلی قابل محاسبه نیست.

کارت پایان خدمت و یا گواهی وضعیت نظام وظیفه عمومی ویژه برادران

مدارک ایثارگری و رزمندگان (بر اساس مفاد مندرج در بند مرتبط با سهمیه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال ۱۴۰۱)

حکم کارگزینی و موافقت نامه محل خدمت برای ادامه تحصیل در دوره دکتری مخصوص متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان.

تبصره دو: استفاده از سهمیه مربیان بر اساس مفاد مندرج در صفحه شماره ۱۰ راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) سال ۱۴۰۱ مختص اعضا محترم علمی رسمی آزمایشی و رسمی قطعی تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌باشد.

تبصره سه: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.

گواهی استمرار همکاری (مخصوص استفاده از سهمیه مربیان)

عکس پرسنلی جدید

مدارک پژوهشی اعم از صفحه مشخصات پایان نامه کارشناسی ارشد، صفحه مربوط به شناسنامه مقاله یا کتاب چاپ شده.

مدارک مربوط به آزمون‌های زبان انگلیسی (با اعتبار حداقل ۲ سال) در صورت وجود، مانند:

(MSRT), (ETPNU), (MCHE), (IELTS), (TOEFL PBT),(TOEFL IBT), (TOEFL CBT)، (TOLIMO) ضروری است داوطلبان با انتخاب درگاه پرداخت نسبت به واریز مبلغ ۱,۲۱۶,۰۰۰ ریال هزینه مصاحبه اقدام نمایند.

تبصره: مطابق با بند ۳ بخشنامه شماره ۱۸۳۹۹ مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان که در بیش از یک رشته محل در یک مؤسسه (مرکز مجری)، دعوت به مصاحبه شده‌اند و جلسات مصاحبه گرایش‌های مورد نظر بصورت یکپارچه برگزار خواهد شد، لازم است بدون در نظر گرفتن تعداد کد رشته محل‌ها معرفی شده نسبت به پرداخت منحصراً یک هزینه مصاحبه اقدام نمایند.

توجه: این دسته از داوطلبان با پرداخت یکبار هزینه، در روز مصاحبه و در صورت تمایل برای سایر گرایش‌های معرفی شده نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

در پایان لازم است داوطلبان پس از بررسی دقیق مراحل ثبت نام و واریز هزینه مصاحبه، نسبت به بارگذاری کامل مدارک اطمینان حاصل نمایند.

تذکرات مهم:

با توجه به شرایط خاص و زمان محدود برای انجام مصاحبه اکیداً توصیه می‌شود داوطلبان گرامی در روز و ساعت اعلام شده از طرف مرکز مجری، آمادگی لازم برای حضور در جلسه را داشته باشند تا از تلاقی با مصاحبه‌های بعدی جلوگیری بعمل آید.

داوطلب لازم است یک ساعت قبل از شروع جلسه مصاحبه در محل برگزاری حضور داشته باشد تا قبل از شروع جلسه، هماهنگی‌های لازم توسط کارشناسان مربوطه صورت پذیرد. حضور در ساعات دیگر باعث اختلال در نظم و عدم تمرکز تیم اجرایی خواهد بود.

از آنجائیکه در زمان مصاحبه ممکن است اساتید نیاز به ارائه مدارکی از داوطلب داشته باشند، به همراه داشتن کلیه مدارک پژوهشی و آموزشی بارگذاری شده در سامانه در زمان مصاحبه الزامی است.

پذیرش داوطلب منوط به ثبت نام در سامانه مصاحبه بوده و در روز مقرر صرفاً از افرادی مصاحبه بعمل خواهد آمد که مدارک خود را قبلاً بارگذاری نموده‌اند.

در پایان تاریخ، ساعت و آدرس محل برگزاری جلسات مصاحبه متعاقباً از طریق پیامک توسط مراکز مجری به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این هرداوطلب پس ازپایان تاریخ ثبت نام می‌تواند با مراجعه به سامانه مدد، تاریخ، ساعت و آدرس محل برگزاری جلسات مصاحبه را در صفحه شخصی خود مشاهده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا