دانشگاهی

جزئیات اعطای بورسیه تحصیلی مجارستان به دانشجویان دکتری تخصصی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع دکترای تخصصی(Ph. D) و دوره‌های تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ موافقت نموده است.

بر این اساس علاقمندان استفاده از این بورس در رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به آدرس  https://stipendiumhungaricum.huapply و https://apply.stipendiumhungaricum.hu  نسبت به ثبت نام رشته‌‏ های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تائید وزارت متبوع (بر اساس آخرین لیست دانشگاه‌های مورد تائید موجود در سایت مرکز خدمات آموزشی) حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

متقاضیان مقطع دکترای تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت نموده و ضمیمه مدارک کنند.

پس از ثبت نام در سایت مذکور، ضروری است متقاضیان فرم‌های پیوست را تکمیل نموده و به آدرس پست الکترونیک   [email protected]   ارسال نمایند. اضافه می‌نماید متقاضیان ملزم به ارسال درخواست‌های خود صرفا” از طریق آدرس ایمیل شخصی خود می‌باشند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود

پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقبا” اعلام خواهد شد. انتخاب متقاضیان بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر سوابق و توانمندی‌های علمی، و همچنین معیارهای ارزشیابی خود دانشگاه پذیرنده در کشور مجارستان، انجام می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا