دانشگاهی

ثبت‌نام بیش از ۱۰۰۰ دانشجو برای دریافت وام ازدواج دانشگاه آزاد / مشکل ثبت درخواست وام شهریه رفع شد

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزازی دانشجو گزارش می دهد: سید هادی سید فضلی، رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص پرداخت وام‌های شهریه به دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت وام شهریه از صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی به مشکل ثبت نام برخورد کردند، اما برای نیمسال دوم این مشکل برطرف شده و دانشجویان می‌توانند از ابتدای بهمن برای دریافت وام شهریه درخواست‌های خود را ثبت کنند.

وی درخصوص افزایش وام‌های شهریه دانشجویان این دانشگاه افزود: دانشجویان می‌توانند از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کاردانی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۲۴ ماهه، کارشناسی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه، کارشناسی ارشد تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه، دکتری تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه و با نرخ کارمزد ۲ الی ۳ درصد از تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی بهره‌مند شوند.

فضلی با بیان اینکه تمامی تسهیلات با هزینه متقاضی مشمول بیمه عمر مانده بدهکار خواهد بود، اظهار داشت: افزایش تسهیلات فوق صرفاً به دلیل ایجاد امکان پوشش کامل شهریه بوده، تا دانشجویان بدون دغدغه برای پرداخت شهریه با آرامش خاطر به تحصیلات تکمیلی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی فرآیند‌های مربوط به اخذ تسهیلات بانکی به صورت مکانیزه و غیرحضوری در بستر وب و از طریق سامانه آموزشی دانشگاه و سامانه ساجد به آدرس https://.sajed.iau.ir انجام می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد در خصوص ثبت نام وام‌های ازدواج دانشجویی گفت: حدود ۱۰۱۱۸ نفر تاکنون ثبت نام کردند که ثبت نام این وام ادامه دارد و دانشجویان متقاضی می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا