آزمون‌هاورودی دکتری

ثبت‌نام بیش از ۱۷هزار داوطلب در آزمون دکتری ۱۴۰۲ تا امروز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتری تخصصی ایران، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: در ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از ۲۲ آبان آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد، ۱۷هزارنفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

او افزود: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوطه شرکت کند. داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری و اقدام به ثبت نام کنند.

او ادامه داد: داوطلبان باید شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت و یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.داوطلبان باید در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند زیرا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابه جایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

او گفت: زمان برگزاری آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکزسال ۱۴۰۲ صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند سال جاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا