دانشگاهی

تمام وام های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت می شود

 پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می دهد: صمد حاج جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی گفت: صندوق رفاه دانشجویان هر تعداد لیستی که از طرف دانشگاه‌ها برای پرداخت وام، تأیید و ارسال شده بود را در نوبت پرداخت قرار داده است.

وی با بیان اینکه به جرأت می‌توانیم اعلام کنیم که هیچ درخواست دریافت وامی را بدون پاسخ نگذاشته‌ایم افزود: تا پایان هفته جاری تمام وام‌های درخواستی دانشجویان پرداخت شده و به حساب آنها واریز می‌شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: وام تحصیلی در این ترم بیشترین حجم درخواست داشته است، دانشجویان متأهل دو برابر وام تحصیلی دریافت کرده‌اند به ویژه زوج‌های دانشجوی دکتری که هم دانشجوی آقا و هم دانشجوی خانم هر کدام دو برابر وام تحصیلی را دریافت کردند.

وی ادامه داد: ترم گذشته هر دانشجوی دکتری ۶ میلیون تومان وام تحصیلی دریافت می‌کرد و یک زوج دانشجوی دکتری با هم ۱۲ میلیون تومان وام دریافت می‌کردند. امسال با توجه به دو برابر شدن این وام، همین زوج دانشجو هر کدام ۱۳ میلیون تومان وام تحصیلی دریافت می‌کنند.

حاج جباری افزود: بنابراین دراین ترم بیشترین حجم درخواست و پرداخت وام مربوط به وام تحصیلی بوده و بعد از آن وام‌های ضروری، شهریه و ودیعه مسکن بیشترین درخواست را داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا