آزمون‌هادانشگاهیورودی دکتری

تسهیلات دانشگاه علم و صنعت برای پذیرش دکتری بدون آزمون اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای تسهیلات جدید را برای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان ۱۴۰۲ اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای تسهیل بیشتر در پذیرش دکتری بدون آزمون و نیز سیاست‌های کلان وزارت علوم در خصوص کاهش طول دوران تحصیل و نیز ارتباط دانشگاه با صنعت، برای پذیرش در سال ۱۴۰۲ تسهیلات زیر را برای کسب حداقل ۷ امتیاز پژوهشی لازم برای دعوت به مصاحبه در نظر گرفته است:

۱- در نظر گرفتن حداکثر ۳ امتیاز برای مقالات مرتبط با پایان نامه که در مجلات معتبر ISI و یا علمی پژوهشی به مرحله داوری (Under Review) رسیده باشند. مستند این موضوع باید توسط استاد راهنما تایید شود.

۲- به همکاری در طرح‌های صنعتی در راستای موضوع پایان نامه یا تحویل محصول با ۴ &sup ۳; TRL در راستای پایان نامه طبق آیین نامه کفایت محصولات رساله دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران امتیاز داده خواهد شد (جزئیات در فراخوان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد). امتیاز این فعالیت‌ها منوط به تایید معاونت پژوهشی دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.

۳- در راستای سیاست‌های دانشگاه‌ها در خصوص تشویق به کاهش ماندگاری، برای داوطلبانی که در نیمسال چهارم تحصیل خود می‌باشند و هنوز دفاع نکرده اند، ۴ امتیاز مربوط به کیفیت پایان نامه داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا