آزمون‌هاجامع

برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه حضوری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، ارزیابی آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بر این اساس، دانشجویانی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و بالاتر باشد. همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در ارزیابی جامع الزامی است در غیر این صورت شرکت در آزمون میسر نبوده و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

بر این اساس دانشجویانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که آزمون جامع را در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انتخاب و اخذ کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و یا بالاتر باشد.

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الزامی است. در غیر این صورت شرکت در آزمون مذکور امکان‌پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

آزمون جامع نیم‌سال قبل این دانشجویان در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دانشکده‌ها به صورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری به صورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا