TOLIMOآزمون‌ها

ایجاد حوزه جدید برگزاری آزمون‌های تولیمو (TOLIMO) بهمن‌ ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان؛ دکتر پرویز ملک زاده، نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری، با اعلام این خبر گفت: با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده و تایید سازمان سنجش دانشگاه سمنان از این پس به عنوان یکی از حوزه های برگزاری آزمون تولیمو در سطح کشور انتخاب شد.

دکتر ملک زاده با بیان اینکه دانشگاه سمنان در فهرست آزمون‌های بهمن ماه قرار گرفته است و از پنجم بهمن تا هفدهم اسفند این آزمون را به صورت یک هفته در میان برگزار خواهد کرد افزود: این آزمون روزهای سه شنبه صبح از ساعت 7:30 الی 11:30 بصورت هفته در میان در سایت رایانه دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون ویژه متقاضیان مقطع دکتری است خاطر نشان کرد: آزمون تولیمو یکی از آزمون‌های استاندارد تعیین سطح دانش زبان انگلیسی است که در ایران و توسط سازمان سنجش طراحی و برگزار می‌شود.

در نتیجه‌ صدور این مجوز، آزمون‌های تولیمو (۵ بهمن ۱۴۰۰)،  (۱۹ بهمن ۱۴۰۰)، (۳ اسفند ۱۴۰۰) و (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) در دانشگاه سمنان  برگزار خواهد شد.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان سنجش، ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون تولیمو ۵ و ۱۹ بهمن‌ماه در حوزه دانشگاه سمنان، از ساعت ۹ صبح ۲۳ دی‌ماه از طریق سازمان سنجش آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا