آزمون‌هادانشگاهیورودی دکتری

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری اعلام شد

در دانشگاه علامه طباطبایی؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسای دکتری تخصصی ایران، اسامی مرحله اول داوطلبان مقطع دکتری بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ (سهمیه استعداد درخشان) دانشگاه علامه طباطبائی به منظور معرفی به مرحله مصاحبه (پایش اطلاعات آموزشی و پژوهشی) اعلام شد.

بر این اساس مصاحبه های معرفی شدگان در سهمیه استعداد درخشان همزمان با مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال۱۴۰۱ انجام خواهد شد. لذا دانشجویان اطلاعیه‌های مربوط به نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه و مقررات جاری را در سایت اصلی دانشگاه به نشانی www.atu.ac.ir مطالعه کنند.

کلیه مصاحبه‌های معرفی شدگان دانشگاه علامه طباطبایی به صورت حضوری خواهد بود و بازه زمانی مصاحبه های دانشجویان سهمیه استعداد درخشان از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خرداد ماه جاری اعلام شده است.

روز و ساعت مصاحبه در کارت مصاحبه داوطلبان قید شده است بر این اساس، کارت مصاحبه از امروز سه شنبه ساعت ۱۰ خرداد از طریق سایت آزمون دانشگاه به نشانیazmoon.atu.ac.ir (بخش استعداد درخشان-بخش دریافت کارت مصاحبه) در دسترس است.

داوطلبانی که پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک پژوهشی و رزومه تحصیلی خود در سایت ثبت نام، موفق به اخذ مدارک و سوابق جدیدی شده اند؛ کلیه موارد مذکور را در روز مصاحبه به همراه داشته و در زمان مصاحبه به گروه علمی مصاحبه کننده ارائه نمایند. بدیهی است مدارکی که در زمان ثبت نام اولیه در سامانه دانشگاه بارگذاری شده است نیاز به ارائه مجدد در زمان مصاحبه ندارند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام، مقاله علمی-پژوهشی معتبر مستخرج از پایان نامه خود را ارائه نکرده اند در روز مصاحبه باید گواهی پذیرش نهایی و یا چاپ آن را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت، حتی با کسب امتیاز لازم نیز از فرایند پذیرش حذف خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا