دانشگاهی

ارتقای مرتبه بیش از ۵۰۰ عضو هیات علمی مربی در دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه خبرداد؛

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری مهر گزارش می دهد: ابراهیم تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چند درصد اساتید دانشگاه پیام نور در مرتبه مربی (کارشناسی ارشد) فعالیت می‌کنند گفت: برخی از اساتید دانشگاه در مرتبه مربی هستند اما تعداد این مربیان بسیار محدود است.

وی ادامه داد: همین تعداد محدود مربی نیز به صورت مأموریت تحصیلی در دوره دکتری مشغول تحصیل هستند از حدود ۳ هزار و ۸۰۰ عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور نزدیک ۸۰۰ نفر با مرتبه مربی فعالیت می‌کنند البته مربیانی که در دوره دکتری مشغول تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: تعداد مربیانی که فقط کارشناس ارشد باشند بسیار محدود بوده و در رشته‌هایی مانند هنر فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از ۸۰۰ نفر عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور با مرتبه مربی، حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر هستند که در دوره دکتری مشغول به تحصیل نیستند و مابقی به صورت مأموریت تحصیلی در حال تحصیل در دوره دکتری هستند که به زودی مراحل ارتقا آنها طی می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: بنابراین درصد مربیان ارشد این دانشگاه محدود است و در حال حاضر ۱۰۰ استاد تمام ۳۸۰ دانشیار و بیش از دوهزار استاد یار در دانشگاه پیام نور مشغول فعالیت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا