دانشگاهی

آموزش حضوری تمامی دانشجویان دکتری از بهمن‌ماه

پایگاه اطلاع رسانی دکتری تخصصی ایران به نقل از خبرگزاری ایسنا گزارش می دهد: دکتر محمد علی زلفی گل در گفت و گو با ایسنا، به آخرین تصمیم وزارت علوم برای تعیین نوع آموزش دانشجویان از نیم سال پیش رو اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین جلسه‌ای که با روسای دانشگاهها داشتیم تاکید نمودم که حتماً این مراکز آماده بازگشایی و آغاز آموزش حضوری باشند و آموزش دانشجویان از بهمن ماه به صورت حضوری برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: البته ما می دانیم به دلیل محدودیت های خوابگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانشجویانی که می توانند در هر کلاس درسی حاضر باشند در کنار فضاهای محدود این کلاس ها، موجب می شود دانشگاه های ما برای آموزش حضوری یک سری محدودیت هایی را ایجاد کنند. اما به طور کلی ازسرگیری آموزش حضوری باید با تدبیر انجام بگیرد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: آنچه که وزارت علوم با جدیت دنبال آن است، اینست که ما از ترم دوم یعنی بهمن ماه شاهد ازسرگیری آموزش حضوری برای مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها هستیم و دانشجویان کارشناسی ما نیز به تدریج در این آموزش های حضوری شرکت خواهند کرد.

دکتر زلفی گل تاکید کرد: البته دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما در بسیاری از دانشگاه ها به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند اما ما سعی می کنیم با مدیریت مناسبی که دانشگاهها خواهند داشت به صورت تدریجی شاهد حضور دانشجویان با درصدهای بیشتر در دانشگاهها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا